08 January 2012

Doodle Muslimah 10 Warna !!

‎بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم


Wahai sekalian bloggers !! ha ha ha ? apa pandang pandang ? Hamboiihhh korangg . Tengok tajuk freebies mula lahh kann >.< hee nak doodle tak ? 
Mehh sini , tapi khususan ilal muslimat faqat ^^ insya'ALLAH ada masa lapang , ada mood dan ada nyawa lagi , ada izin DIA , saya buat doodle muslimin pulak noo ,,

Doodle design :-

Design quantity : 1
Colour : 10
Quality : Tak Cantik Langsung

Doodle designer : Nur SyafiQah
Software used : Adobe Photoshop cs5 

Haha okehh okehh nak bagi la ni .
huh , tak sabo sabo noo . 
Nahh !



Gambar ini sebenarnya transparent tau . Tak caye ? cerr anda letak di sidebar atau mana mana tempat dalam blog korang dan pastikan tempat tu selain daripada warna putih dan lihat apa yang terjadi . nanti kaler tudung doodle atas tu akan ikut warna tempat korang letak doodle tu ^^



Ye ye kan dah kata tak cun pun . Sapa sapa nak bolehh ambil , tapi lebih beradab minta lahh izin yew
















2 comments:

JIHA NAJIHAH said...

assalamualaikum dik....cantik sungguh doodle2 adik ni...kreatifnya adik akak seorg ni..teruskan usaha ya moga ALLAH redha...akak x pndai nak buat semua ni...syukur anugerah drNYA utk adik.

Nur SyafiQah said...

@JIHA NAJIHAHWa'alaikumsalam akak . Alhamdulillah , huu mana ada cantik neyy . biasa biasa j ^^ kalau akak nak ambil pun bolehh (: