07 February 2012

Pengumuman !!

‎بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم





Hah , besar tak ? Keh keh keh :P

Okay dah baca kan notis kat atas tuu ? Faham ?
Hahaha (gelak jahat) ! Sabar sabar . Jangan marah .

Ala, kalau copy tanpa izin pemilik sama saje dengan mencuri hak orang. Jangan bagi alasan, "Semua yang ada kat dunia ni milik Allah. So, apa salahnya kalau tak minta izin?"
Oh, takpelah kalau macam tu. Kalau pencuri datang nak merompak rumah kau jangan marah pulak. Semuanya kan hak Allah?! 

So sekarang, nampak tak apa yang cuba disampaikan?
Okehh, wallahu'alam :)

3 comments:

Anonymous said...

kedekutnyee.... =_=

Anonymous said...

Ermm kalau nak empah vektor bolehh ke ?

Nur SyafiQah said...

Buat masa ni sy hanya pandai wat doodle je .